Saturday, February 12, 2011

oh lala~~coming up next!?? :)

assalamualaikum..huu...for this week,plng byk sye mengepost belog nie!!almaklum lah,kalo da lp nye kt dpn mater,n t'lbeh rjen..sumer tuka bru,rjen la sket..hee~ :)
now,i want to share wif u psl mnder bru yg sye pun bru tau...hurm,,skrg nie kn fymes ngn si "anwarhadi" tu kn!??
hurm..funny guy,n gud lookin' jgk??e eh..sbnrnye nk stori psl laen..k,la..today nk bgtau psl 2 entri bru!!kalo korng rse,korg pun da tau,xpe la..sye nk stori jgk..ho3,,

1)nie..sye curi tgok kt my sis pnyer blog!die nie mcm britsh sket..sye korean sket..hak3,,sbb suker lgu korea!!ok balek pd stori asl,sye xplore2 die pnyer blog..sye nmpk de sumtin intrstng,then sye click..ouh rpenyer mcm lgu bru n artst bru kot??he's a boy..younger than justin bieber??i think so..he play piano..n his voice,mcm org mtred sket..n sye dgr..not bad jgk la..gud lsntening la nk sgr lgu die!!his name is GREYSON CHANCE..ok nk tau lg dtails,watch this!! :)
*try la dgr..ok jgk la!!n he look so young..

nie sye ltk skali lirik die..hu3,,

Greyson Chance - Waiting Outside the Lines Lyrics
You’ll never enjoy your life,
living inside the box
You’re so afraid of taking chances,
how you gonna reach the top?
Rules and regulations,
force you to play it safe
Get rid of all the hesitation,
it’s time for you to seize the day
Instead of just sitting around
and looking down on tomorrow
You gotta let your feet off the ground,
the time is now
I’m waiting, waiting, just waiting,
I’m waiting, waiting outside the lines
Waiting outside the lines
Waiting outside the lines
Try to have no regrets
even if it’s just tonight
How you gonna walk ahead
if you keep living blind?
Stuck in my same position,
you deserve so much more
There’s a whole world around us,
just waiting to be explored
Instead of just sitting around
and looking down on tomorrow
You gotta let your feet off the ground,
the time is now, just let it go
The world will force you to smile
I’m here to help you notice the rainbow
Cause I know,
What’s in you is out there
I’m waiting, waiting, just waiting,
I’m waiting, waiting outside the lines
Waiting outside the lines
Waiting outside the lines
I’m trying to be patient (I’m trying to be patient)
the first step is the hardest (the hardest)
I know you can make it,
go ahead and take it
I’m Waiting, waiting, just waiting I’m waiting
I’m waiting, waiting, just waiting
I’m waiting, waiting outside the lines
Waiting outside the lines
Waiting outside the lines
You’ll never enjoy your life
Living inside the box
You’re so afraid of taking chances,
How you gonna reach the top?

2)nie lg stu..td one my fren ckp de lmn web bru..like FB??but Indonesian pnyer..name die "salingsapa.com"..
td google gk,tp dpt tgok luar jek sbb x sign up pun..hu3,,kaler die kaler ijau puteh kot..mcm FB biru,puteh.. dorang pun de kumen2 n like2..n my fren ckp lg nie lg updte kot dri FB??wallahualam..kalo korg nk tau,try tgok sndri..hu3..rse2nye,kalo rajen n boring xtau nk wtpe,mybe i'll try this.. :)
http://www.salingsapa.com/
n plng bes die ade b'brape entri yg xde kt FB,mcm ade ayt2 surah al-Quran..t'pegun tgok,sng jek nk search skrg..OMG~t'tber sye rse nk sig up..n...mmg sye nk rgster pun!!!kuang3.. =.=
n bler tgok sumer..srius mmg agk SEJIBIK mcm FB..hu3,,klo korg x cyer,korg try tgok sndri la!!ok..nie la mnde bru nk di share..hu3,,hope enjoy la yeah..urghh!!ya Allah,assgmnt2...ish3,,smpi x ingt da,blog pnyer psl..da..c ya..wassalam!~ :)

magda~


No comments:

Post a Comment